wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » FAQ

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 
1. Jak dokonać zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym?

Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz zwrócić do 14 dni roboczych od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania. 

 
W jaki sposób? Produkt prześlij na adres: 
Telkom
ul. 3 Maja 39
41-200 Sosnowiec
Z dopiskiem "Techpolis - zwrot"

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu wraz z dokumentem zakupu (paragonem lub fakturą), który otrzymałeś. 

2. W jakim czasie realizowana jest wymiana (w ramach reklamacji) lub zwrot płatności, jeśli go odesłałem?

Czas realizacji zwrotu lub wymiany wysyłki wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym paczka dotrze do naszego punktu stacjonarnego. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały szybko i sprawnie. 

Prosimy o sprawdzanie poczty mailowej - w chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz wiadomość o etapach realizacji zwrotu/wymiany. 

3. Chce wymienić towar na inny (tańszy lub droższy). Czy jest to możliwe?

Nie ma możliwości wymiany towaru na inny, tańszy lub droższy, produkt. Wymiana jest realizowana tylko na produkt dokładnie w tej samej cenie. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar, a następnie kup interesującą Cię, tańszą lub droższą, rzecz.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Większość zamówień dostarczanych jest w ciągu 1-6 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 7 dni roboczych.

5. W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

Zapewniamy szybką i bezpieczną dostawę. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost i Poczty Polskiej Kurier48 oraz paczkomatów InPost.

6. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Zamówienia realizujemy tylko na terenie Polski. 

7. Czy muszę się rejestrować na stronie, aby móc dokonać zakupów?

Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient. Wystarczy, że dodasz interesujący Cię produkt (lub produkty) do wirtualnego koszyka, następnie wybierzesz interesującą Cię formę dostawy oraz płatności, a w następnym kroku uzupełnisz formularz danymi, na jakie mamy wysłać Twoje zamówienie. 

8. Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?

W takich przypadkach zachęcamy do skorzystania z opcji odzyskiwania hasła. Wystarczy, że wpiszesz adres e-mail, który został użyty podczas rejestracji konta. Na podany adres, prześlemy do Ciebie wiadomość z nowym hasłem.

9. Jak mogę usunąć moje dane osobowe?

W celu usunięcia danych osobowych prześlij nam wiadomość mailową z informacją, jakie dane chcesz usunąć na adres: sklep@techpolis.pl

10. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?

Jeśli nie dotarłeś do ostatniego kroku składania zamówienia, którym jest jego potwierdzenie, to oznacza to, że Twoja płatność nie powiodła się (środki nie zostały pobrane z Twojego konta), albo z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokończyć zakupów. Co w takiej sytuacji?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie (32 292 17 10) lub mailowo (sklep@techpolis.pl). Możesz opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem bankowymi i wysłać nam potwierdzenie wykonania przelewu na skrzynkę emailową. Możesz również złożyć nowe zamówienie i wtedy dokonać płatności.

Zamówienie nieopłacone bezpośrednio po jego złożeniu nie rezerwuje produktu. Zamówienie nieopłacone nie zostanie zrealizowane.


11. Opłaciłem zamówienie online. Środki zostały pobrane, ale zamówienie widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?

Na adres sklep@techpolis.pl wyślij e-mail z załączonym potwierdzeniem płatności wraz z numerem zamówienia i skontaktuj się z nami telefonicznie (32 292 17 10) z informacją, że taka wiadomość została wysłana. Przesłane przez Ciebie potwierdzenie zostanie przekazane do działu Finansowego w celu weryfikacji. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację. Może to potrwać od kilku godzin do dwóch dni roboczych.

12. Kiedy i w jaki sposób mogę anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny (32 292 17 10) lub mailowo (sklep@techpolis.pl). Anulowanie zamówienia nie zawsze jest możliwe. Uzależnione jest to od etapu, na którym aktualnie jest Twoje zamówienie.

13. Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce. Co teraz?

W pierwszej kolejności sprawdź dokładnie otrzymaną od nas paczkę. Często przypinamy paragon do instrukcji, którą dołączamy do paczki, może także być wrzucony luzem.

Jeśli nie znalazłeś dowodu zakupu w paczce (paragonu lub faktury) skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu: 32 292 17 10 lub wyślij wiadomość na adres: sklep@techpolis.pl. Wtedy wyślemy dowód zakupu drogą elektroniczną, na wskazany przez Ciebie adres email. 

14. Dostałem towar inny niż zamówiłem. Co teraz?

Niestety pomyłki czasami się zdarzają. W tej sytuacji, jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami telefonicznie (32 292 17 10) lub mailowo (sklep@techpolis.pl). 

Jeżeli towar będzie wciąż dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany, jeżeli będzie niedostępny - otrzymasz zwrot środków. 

15. W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym Techpolis.pl możesz reklamować. Z tytułu gwarancji w ciągu 6 miesięcy, natomiast z tytułu rękojmi w ciągu 2 lat od jego zakupu (na podstawie dowodu zakupu - paragonu fiskalnego lub faktury). Jeśli jesteś przedsiębiorcą i zakupiłeś towar na fakturę, reklamacja z tytułu rękojmi Ci nie przysługuje. 

16. Jak złożyć reklamację produktu, w którym wystąpiła wada? 

Reklamację należy złożyć drogą wysyłkową. W jaki sposób?

Wypełnij formularz reklamacyjny, dostępny na stronie sklepu internetowego pod linkiem http://www.techpolis.pl/doc/formularz_reklamacja.pdf. Załącz go do reklamowanego towaru i dowodu zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury). Bezpiecznie zapakuj przesyłkę, a następnie wyślij na poniższy adres: 

Telkom
ul. 3 Maja 39
41-200 Sosnowiec
Z dopiskiem "Techpolis - reklamacja"

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym została dostarczona do naszego punktu. Koszty odesłania towaru pokrywa Klient. Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki. 



 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl