wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówień

 

Czas realizacji (wysyłki), czyli jak szybko spakujemy Twoje zamówienie


Wszystkie oferowane przez nas produkty znajdują się w naszym magazynie, co maksymalnie skraca czas przekazania przesyłki do przewoźnika. Zamówienia złożone do godziny13:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku) wysyłamy jeszcze tego samego dnia (dzisiaj). Zamówienia złożone po godzinie 13:00, złożone w weekendy lub dni wolne od pracy (np. święta) - przesyłki są nadawane w najbliższym dniu roboczym. 
Pamiętaj, że aby zamówienie zostało wysłane, musi zostać potwierdzone i mieć odpowiedni status płatności. Zamówienia "za pobraniem" wysyłamy natychmiast, w przypadku płatności on-line (przelew, karta kredytowa, BLIK) - musimy zaczekać na zaksięgowanie wpłaty. 

 

Czas dostawy, czyli paczki z zamówieniem w rękach dostawcy


Czas dostawy wynosi zwykle 1 dzień roboczy (kurier InPost), 1-2 dni (Paczkomaty InPost) i 1-2 dni (Kurier Poczty Polskiej Pocztex), jednakże każdy z przewoźników miewa opóźnienia. Niestety jest to od nas niezależne, na szczęście nie zdarza się często. Jednak ostrzegamy!
Kurierzy nie dostarczają paczek w weekendy. W niektórych miejscowościach Poczta Polska i Paczkomaty dostarczają przesyłki w soboty, jednak nie jest to żadną regułą. 
Czasami również może się zdarzyć że kurier lub poczta nie zadziała jak powinien i paczka się spóźni. Niestety na to wpływu już nie mamy - powody opóźnień są różne, prosimy o tym pamiętać.

 

Dostarczenie przesyłki

 
  • W zależności od tego jaka forma dostawy zostanie wybrana w czasie składania zamówienia. Paczki wysyłamy 
    • Kurierem Poczty Polskiej Pocztex
    • Kurierem InPost
    • do Paczkomatów InPost
  • Abyśmy mogli wysłać paczkę tego samego dnia, zamówienie musi być gotowe do realizacji o godzinie 13:00.
  • W momencie wysłania przez nas paczki otrzymasz e-maila z informacją o nadaniu paczki wraz z numerem nadawczym potrzebnym do monitorowania przesyłki.
  • Nie jesteśmy w stanie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez Paczkomaty, Pocztę Polską czy nawet kuriera! Jeśli paczka przyjdzie za późno, zawsze masz prawo odmówić odbioru a nas poinformować, że paczka nie została odebrana z powodu zbyt długiego czasu dostawy.
 

Pewność otrzymania zamówionego produktu

 
Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż zaufanie Klientów do naszego sklepu jest najważniejsze. To ono buduję opinię o nas, która przy sprzedaży internetowej jest najistotniejsza. W żadnym wypadku nie pozwolimy sobie tego zaufania i dobrej opinii naruszyć. Zależy nam, aby Klienci byli zawsze zadowoleni z zamówionych produktów i obsługi, by polecali nas innym i wracali do nas, by zostali naszymi stałymi Klientami.
Jesteśmy świadomi faktu, że opinie innych Klientów są najlepszą rekomendacją, dlatego też proponujemy zapoznać się z komentarzami Klientów dotyczącymi naszego sklepu.


 


 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl