Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów i odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   


Krótka instrukcja zwrotu drogą wysyłkową:

1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Można skorzystać z gotowego wzoru formularza (
ściągnij dokument w PDF).
2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) odeślij na adres Telkom ul 3 Maja 39 41-200 Sosnowiec. Jeśli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszty odesłania towaru).
3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia umowy sprzedaży.

Pamiętaj: koszty odesłania zwracanego towaru pokrywa klient. 

 

Adres do wysyłki zwrotów:
Telkom
ul. 3 Maja 39
41-200 Sosnowiec
(z dopiskiem "Techpolis - Zwrot")

Pobierz dokument zwrotu (PDF)

 

Reklamacja

 

W przypadku wystąpienia wady, towar należy odesłać na nasz adres (prosimy o odpowiednie zabezpieczenie na czas transportu oraz o załączenie paragonu). Do przesyłki prosimy dołączyć opis uszkodzenia/wady oraz dane niezbędne do identyfikacji reklamacji (nazwę użytkownika (nick), imię i nazwisko, adres e-mail). Klient dostarcza reklamowany towar na swój koszt - nie odbieramy niezamawianych przesyłek za pobraniem. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Jeśli towar okaże się zgodny z umową (sprawny) lub niesprawny z winy Klienta, Klient może go odebrać osobiście w naszym sklepie w Sosnowcu w godz. 8-17 w dni robocze lub zlecić nam przesłanie towaru, koszt wysyłki jak w ofercie.

W przypadku nieodebrania towaru pozostawionego w ramach reklamacji, sklep jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta wynosi 5zł netto, naliczanej za każdy miesiąc bezumownego przechowywania.

W odniesieniu do Klientów, którzy nie są konsumentami w rozumieniu art. 221 k.c. sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia) oraz gwarancji jakości na podstawie art. 558§1 k.c.

Instrukcja składania reklamacji towaru drogą wysyłkową:

1. Możesz wypełnić formularz reklamacyjny (ściągnij dokument w PDF)
2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres Telkom ul 3 Maja 39 41-200 Sosnowiec.
3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy - o ile wada towaru jest istotna. 

 

Pamiętaj: 
1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
3. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.

 
Adres do składania reklamacji:
Telkom
ul. 3 Maja 39
41-200 Sosnowiec
(z dopiskiem "Techpolis - Reklamacja")

Pobierz dokument reklamacji (PDF)

 

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ